Årsmötet 2017

Måndagen den 13/2 hade föreningen sitt 109:e årsmöte. 27 medlemmar var närvarande. Det var ett glatt årsmöte med mycket skratt och prat trots vanliga årsmötesförhandlingar.
Styrelsen fick flera förslag på kommande aktiviteter. Elisabeth Sandberg blev omvald som ordförande. Den ”gamla” styrelsen sitter kvar. Pernilla Ahlberg blev invald som ny suppleant.

Traditionsenligt bjöd föreningen på kaffe och semlor. Agneta avtackades men hon blir kvar ett år till i alla fall… Därefter berättade Tony Edberg och Benita Hedman Runesson om sin verksamhet i Oxelösund och visade många fina bilder därifrån: Odling; Trädgårdsterapi; Design och anläggning; Skötsel av anläggningar. De har också haft Blomsterbutiken i Oxelösund. Hur hinner/ orkar de med kan man undra.

Även Tony och Benita fick blommor och blev jätteglada för det fast man kunde tro att man gav bullar till bagarbarn…    Vi hade också ett lotteri med fina vinster från ICA Maxi.